top of page

Користувача угода

Правила роботи магазину, публічна оферта та політика конфіденційності

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ

Відвідувач Сайту - особа, що відвідала Сайт без мети розміщення Замовлення.
Користувач - фізична особа, Відвідувач Сайту, що приймає умови угоди і хто хоче оформити Замовлення на Сайті.
Покупець - Користувач, що розмістив Замовлення на Сайті з метою придбання товару для особистих потреб.
Coffee Online - зареєстрований товарний знак.
Місцезнаходження компанії: 09117, Київська область, м.Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого, 53/1. Продаж відбувається зі складів Продавця, що знаходяться на території України.
Продавець - юридична особа (або особи) або фізична особа-підприємець (або підприємці), товар яких розміщений в Інтернет-магазині.
Інтернет-магазин - Інтернет-сайт, розташований в мережі інтернет за адресою https://coffee-online.com.ua/, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцям.
Сайт - https://coffee-online.com.ua/
Товар - кава, чай, какао, шоколад, солодощі та інші товари, представлені до продажу на Сайті Продавця.
Замовлення - запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, обраних на Сайті згідно з умовами роботи магазину.
Особистий акаунт - розділ на сайті, на якому користувач реєструється добровільно та надає згоду на обробку персональних даних. Містить інформацію по замовленнях, бонусах та загальную інформацію про клієнта: контактні дані, адресу відправлення замовлення тощо.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.   Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою https://coffee-online.com.ua/.
1.2.   Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Користувач погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними нижче (далі - Умови продажу товарів). У разі незгоди Користувач зобов'язаний негайно припинити використання сервісу і покинути Сайт.
1.3.   Умови продажу товарів, а також інформація про Товар, представлена ​​на Сайті, є публічною офертою відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України.
1.4.   Умови продажу товарів можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку без повідомлення Користувача / Покупця. Нова редакція Умов набуває чинності з моменту її опублікування на Сайті, якщо не буде передбачено інше.
1.5.   Угода (далі - Угода) вступає в силу з моменту відправки Покупцеві Продавцем електронного підтвердження прийняття Замовлення при оформленні Покупцем Замовлення без авторизації на Сайті, а також з моменту прийняття від Покупця Замовлення по телефону, електронній пошті або за допомогою месенджерів на сайті.
      1.5.1. Договір роздрібної купівлі-продажу Товару вважається укладеним з моменту видачі Продавцем Покупцеві касового або товарного чека або іншого документа, що підтверджує оплату товару.
      1.5.2. Повідомляючи Продавцю свій e-mail і номер телефону, Відвідувач Сайту / Користувач / Покупець дає згоду на використання зазначених засобів зв'язку Продавцем, а також третіми особами, що залучаються ним для цілей виконання зобов'язань перед Відвідувачами сайту / Користувачами / Покупцями, з метою здійснення розсилок рекламного і інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутніх і діючих акціях та інших заходах Продавця, про передачу замовлення в доставку, а також іншу інформацію, безпосередньо пов'язану з виконанням зобов'язань Покупцем в рамках Публічної оферти. Здійснюючи Замовлення, Користувач / Покупець погоджується з тим, що Продавець може доручити виконання Договору третій особі, при цьому залишаючись відповідальним за його виконання.
1.6.   Покупець має право брати участь в програмі лояльності. Приймаючи умови даної оферти, Покупець погоджується з умовами даних програм лояльності.

ПРЕДМЕТ УГОДИ

2.1.   Предметом Угоди є надання можливості Користувачеві купувати для особистих, сімейних, домашніх і інших потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину.
2.2.   Дана Угода поширюється на всі види Товарів і послуг, представлених на Сайті, поки такі пропозиції з описом присутні в каталозі Інтернет-магазину.

РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ

3.1.   Реєстрація на Сайті здійснюється за допомогою спливаючого вікна «Реєстрація», а також через розділ Особистий аккаунт
3.2.   Реєстрація на Сайті не є обов'язковою для оформлення Замовлення.
3.3.   Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Користувачем при реєстрації.
3.4.   Користувач зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані Користувачем при реєстрації.
3.5.   Спілкування Користувача / Покупця з операторами Call-центру / менеджерами та іншими представниками Продавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі і комунікаційного етикету. Суворо заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також загроз і шантажу, в незалежності від того, в якому вигляді і кому вони були адресовані.

ТОВАР ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ПОКУПКИ

4.1.   Продавець забезпечує наявність на своєму складі Товарів, представлених на Сайті. Супроводжуючі Товар фотографії є ​​простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар опису / характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації по Товару Покупцю потрібно звернутися в Службу підтримки клієнтів. Оновлення інформації, представленої на Сайті, проводиться кожні 30 хвилин.
4.2.   У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при реєстрації (або дзвінком оператора Call-центру
4.3.   Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
4.4.   У разі скасування повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений.
4.5.   Замовлення Покупця оформлюється відповідно до процедур, зазначених на Сайті.
4.6.   Після оформлення Замовлення на Сайті Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом надсилання смс-повідомлення по номеру телефону, вказаному Покупцем при реєстрації, або дзвінком по телефону. Менеджер, який обслуговує дане Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця і часу, необхідного для обробки і доставки Замовлення.
4.7.   Очікувана дата передачі Замовлення в Службу доставки повідомляється Покупцю менеджером, обслуговуючим Замовлення, в смс-повідомленні або при контрольному дзвінку Покупцеві. Дата передачі Товару може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку в разі наявності об'єктивних, на думку Продавця, причин.

ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ

5.1.   Товар доставляється транспортним оператором у вигляді поштового відправлення. Способи, а також приблизні терміни доставки Товарів вказані на Сайті в розділі «Доставка». Конкретні терміни доставки можуть бути узгоджені Покупцем з оператором Call-центру при підтвердженні замовлення.
5.2.   Територія доставки Товарів, представлених на Сайті, обмежена межами України.
5.3.   Затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.
5.4.   При доставці Замовлення вручається Покупцеві або третій особі, зазначеному в замовленні в якості одержувача (далі Покупець і третя особа іменуються «Одержувач»). При неможливості отримання Замовлення, сплаченого за допомогою готівкового розрахунку, зазначеними вище особами, Замовлення може бути вручений особі, якій може надати відомості про замовленні (номер відправлення і / або ПІБ отримувача), а також оплатити вартість замовлення в повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.
5.5.   Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем Замовлення підписи в документах, що підтверджують доставку Замовлення.
5.6.   Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе зобов'язань, зазначених в пункті 5.4. цієї Угоди, при врученні передплаченого Замовлення особа, яка здійснює поставку Замовлення, має право зажадати документ, що засвідчує особу отримувача, а також вказати тип і номер наданого Одержувачем документа на квитанції до Замовлення. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональних даних отримувача.
5.7.   Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з відомостей про Продавця замовленого Товару, ваги Товару, статусу Покупця в Програмі лояльності, регіону та способу доставки, а також форми оплати, і вказується на Сайті на останньому етапі оформлення Замовлення.
5.8.   Обов'язок Продавця передати товар Покупцю вважається виконаним в момент отримання Покупцем відправлення.
5.9.   При прийнятті Замовлення від кур'єра або у відділенні транспортної компанії, Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений Товар і перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності Товару, а також перевірити цілісність упаковки. У разі відсутності претензій до доставленому Товару, Одержувач розписується в «Бланке доставки замовлень» і оплачує Замовлення. Підпис в постачальних документах свідчить про те, що претензій до Товару отримувача не заявлено і Продавець повністю і належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі Товару.
5.10.   Уточнити дату, час і при необхідності маршрут доставки, можна у менеджера, який зв'язується з Покупцем для підтвердження Замовлення. Покупець приймає і погоджується, що дата, час і маршрут доставки Товарів, що доставляються транспортними компаніями знаходяться у виключній компетенції таких компаній і в деяких випадках дана інформація не може бути доведена до відома Покупця; при цьому співробітники і фахівці call-центру зобов'язуються надавати будь-яке можливе сприяння і приймати залежне від них заходи для надання Покупцеві такої інформації.
5.11.   Користувач розуміє і погоджується з тим, що здійснення доставки - окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною придбаного Покупцем Товару, виконання якої закінчується в момент отримання Одержувачем Товару і здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантійними зобов'язаннями Продавця. У зв'язку з цим придбання Товару з доставкою не дає Покупцеві право вимоги повернення вартості доставки Товару у випадках, коли Покупець має право на повернення грошей за Товар як такої, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

ОПЛАТА ТОВАРУ

6.1.   Ціна товару вказується в гривнях. Сума замовлення складається з вартості замовлених товарів.
6.2.   Ціна Товару вказується на Сайті. Що стосується неправильного вказівки ціни замовленого Покупцем Товару, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення по виправленої ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане Замовлення вважається анульованим.
6.3.   Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.
6.4.   Оплата Товару здійснюється Покупцем:
      6.4.1. готівковими коштами при одержанні Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеної на Сайті з урахуванням знижок;
      6.4.2. безготівковими коштами з використанням банківських карт при оформленні Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеної на Сайті з урахуванням знижок.
6.5.   Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок і умови нарахування вказані на Сайті і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
6.6.   Продавець вправі прийняти рішення про блокування для Покупця способу оплати «При отриманні», щодо реалізованих Товарів в наступних випадках:
      6.6.1. Якщо покупець оформив замовлення, воно надійшло у відділення транспортної компанії або було передане кур'єрові - і покупець не отримав його, не попередивши Продавця заздалегідь про об'єктивні причині
      6.6.2. Якщо Покупець здійснив або був запідозрений Продавцем у скоєнні протиправних дій, спрямованих на заподіяння збитків Компанії (крадіжка, грабіж, розбій, шахрайство, підміна, навмисне пошкодження майна та ін.);
      6.6.3. Якщо Покупець, на думку Продавця, поводився некоректно при спілкуванні з оператором call-center, кур'єром, іншими співробітниками і / або вчинив умисні дії щодо таких осіб (заподіяння шкоди здоров'ю різного ступеня тяжкості, хуліганство, образи, погрози, обмеження волі та ін.).
При цьому, в разі якщо було встановлено, що Покупець, щодо якої були встановлені умови оплати «При замовленні товару», використовує інший аккаунт для замовлення товару на інших умовах оплати ( «При отриманні»), щодо такого аккаунта також можуть бути встановлені умови оплати «При замовленні товару». Для визначення зв'язку аккаунта з особою, щодо якої встановлено умови оплати «При замовленні товару», достатнім є збіг частини реєстраційних даних або наявності у Продавця інших відомостей, що дозволяють віднести аккаунт до відповідній особі.
Зазначені положення не є проявом дискримінації і не спрямовані на обмеження прав, гарантованих законодавством України споживачам, а націлені на зниження збитків Продавця від дій Покупців.
6.7.   Продавець вправі в односторонньому порядку визначати для конкретного Покупця доступні йому способи оплати, скасовувати зроблені Покупцем замовлення в разі, якщо Покупець здійснив або був запідозрений Продавцем у скоєнні протиправних дій, спрямованих на заподіяння збитків (крадіжка, грабіж, розбій, шахрайство, підміна, умисне пошкодження майна та ін.).

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА ГРОШОВИХ КОШТІВ

7.1.   Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару, не рахуючи дня покупки, за винятком Товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
7.2.   Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.
7.3.   Повернення Товару належної якості:
      7.3.1. Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також збережений розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром.
      7.3.2. При відмові Покупця від Товару Продавець повертає йому вартість повернутого Товару, протягом 30 днів з дати надходження повернутого Товару на склад Продавця разом з заповненим Покупцем заявою на повернення. Повернення грошових коштів вартості Товару здійснюється виключно особі, зазначеній в замовленні на Товар. У разі, якщо Покупець в замовленні вказав невірні дані, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві в поверненні коштів.
      7.3.3. Якщо на момент звернення Покупця аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, Покупець має право відмовитися від виконання цієї Угоди і зажадати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми. Продавець зобов'язаний повернути сплачену за повернутий товар грошову суму протягом 30 днів з дня повернення Товару.
      7.3.4. Не підлягають поверненню: продукти харчування та напої, панчішно-шкарпеткові вироби, білизна натільна, парфюмерно-косметичні вироби, ювелірні вироби тощо (Відповідно до Додатку № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М 172).
7.4.   Повернення Товару неналежної якості:
      7.4.1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну, або оформлення від заявлених в описі на Сайті не є ознакою неналежної якості Товару та / або неможливості використання його за призначенням.
      7.4.2. Зовнішній вигляд і комплектність Товару, а також комплектність усього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем в момент доставки Товару.
      7.4.3. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
      7.4.4. Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості та інше не було заздалегідь обумовлено Продавцем, Покупець має право скористатися положеннями ст. 8 «Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості» Закону України «Про захист прав споживачів».
      7.4.5. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (п. 4 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»).
7.5.   Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару поштовим, банківським переказом, а також шляхом перерахування на банківську карту (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти - гривня). Спосіб повинен бути зазначений у відповідному полі заяви на повернення Товару.
7.6.   Продавець не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб, або непереборної сили.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

8.1.   Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів, придбаних в Інтернет-магазині.

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ

9.1.   Персональні дані Користувача / Покупця обробляється відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних».
9.2.   Особисті дані збираються виключно з метою дотримання вимог, що діють в сфері регулювання податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та відносин у сфері реклами. Термін зберігання і обробки персональних даних становить 5 років.
9.3.   При реєстрації на Сайті Користувач надає наступну інформацію: Прізвище, Ім'я, адреса електронної пошти, номер контактного телефону та пароль для доступу до Сайту.
9.4.   Надаючи свої персональні дані при реєстрації на Сайті, Користувач погоджується на їх обробку Продавцем, в тому числі і з метою просування Продавцем товарів та послуг.
9.5.   Продавець використовує персональні дані Користувача / Покупця:
      9.5.1. для реєстрації Користувача на Сайті;
      9.5.2. для виконання своїх зобов'язань перед Користувачем / Покупцем;
      9.5.3.для оцінки та аналізу роботи Сайту;
      9.5.4.для визначення \переможця в акціях, що проводяться Продавцем.
9.6.   Продавець має право відправляти інформаційні, в тому числі рекламні повідомлення, на електронну пошту і мобільний телефон Користувача / Покупця з його згоди. Користувач / Покупець має право відмовитися від отримання рекламної та іншої інформації без пояснення причин відмови. Сервісні повідомлення, що інформують Користувача / Покупця про замовлення і етапах його обробки, відправляються автоматично і не можуть бути відхилені Користувачем / Покупцем.
9.7.   Продавець має право використовувати технологію «Cookies». «Cookies» не містять конфіденційну інформацію і не передаються третім особам.
9.8.   Продавець отримує інформацію про ip-адресу відвідувача Сайту https://coffee-online.com.ua/. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.
9.9.   Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Користувачем / Покупцем на Сайті в загальнодоступній формі.
9.10.   Продавець має право здійснювати записи телефонних розмов з Користувачем / Покупцем. При цьому Продавець зобов'язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, і / або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлень, відповідно до Закону України від 02.10.1992 року № 2657-XII «Про інформації ».

ТЕРМІН ДІЇ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

10.1.   Ця Публічна оферта вступає в силу з моменту її прийняття Відвідувачем Сайту / Покупцем, і діє до моменту відгуку

ДОДАТКОВІ УМОВИ

11.1.   Продавець має право переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Покупцем, третім особам.
11.2.   Інтернет-магазин і надаються сервіси можуть тимчасово частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.
11.3.   До відносин між Користувачем / Покупцем і Продавцем застосовуються положення законодавства України.
11.4.   У разі виникнення питань і претензій з боку Користувача / Покупця він може звернутися до Продавця по телефону або іншим доступним способом. Все виникає суперечки сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів, у разі недосягнення угоди суперечка буде переданий на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.
11.5.   Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.

bottom of page